O nas

Dla naszych klientów zbieramy informacje dotyczące gałęzi rynku, na których się poruszają, porównujemy i analizujemy dane, rekomendujemy, dajemy im pewniejszy start na "nieznanych wodach". 

Pozyskujemy dane poprzez wywiady osobiste, telefoniczne, a także ankiety internetowe. Wykorzystujemy również dane wtórne, realizując badania metodą desk research.

Wykonujemy również badania jakości obsługi (tzw. Mystery Shopper), czyli audyty pracowników, którzy są wizytówką firmy i pierwszym ogniwem w kontakcie z klientami. 

Posiadamy własny Panel z zarejestrowanymi respondentami, którzy biorą udział w ankietach internetowych w zamian za drobne wynagrodzenie.

Sami także słuchamy naszych klientów. Każde badanie jest dostosowywane indywidualnie - skupiamy się tylko na tym, co dla nich ważne. Potrafimy znaleźć kompromis pomiędzy tym, co  niezbędne do badania a możliwościami finansowymi oraz potrzebami Klientów. Potrafimy doradzić, staramy się nie zanudzać suchymi faktami, przedstawiamy kilka opcji i razem z Klientem wybieramy najlepszą z nich. 

Naszym celem i największą satysfakcją są powracający Klienci. Jest to dla nas sygnał, że swoje zadanie wykonaliśmy dobrze a Klient jest zadowolony i wie, że właściwie wydał swoje pieniądze.

Możemy zaoferować przeprowadzenie całego procesu badania - od opracowania koncepcji i utworzenia kwestionariusza, przez zebranie danych (dowolną metodą), po analizę tych danych i opracowanie raportu z badania.

Podejmujemy się również współpracy przy wybranej części badania, np. wykonując wyłącznie część związaną z zebraniem danych (realizacja wywiadów, przeprowadzenie badania internetowego), bądź tylko rekrutacją uczestników wywiadów (indywidualnych lub grupowych). Możemy również podjąć się analizy danych zebranych przez zleceniodawcę.


Współpracujemy z innymi agencjami badawczymi w ramach podwykonawstwa, a także z firmami marketingowymi i konsultingowymi przy realizacji części badawczej większych projektów marketingowych.

Znaleźć nas można w Pszczynie w województwie śląskim, działamy jednak w całej Polsce  a obszarem naszych badań są rynki całego świata.


Doświadczenie

Nasz zespół przeprowadzał badania m.in.. dla branży finansowej, samochodowej, FMCG, turystycznej, gastronomicznej, odzieżowej, energetycznej,  HR, usług internetowych.

Ostatnio zrealizowane badania:

Badanie satysfakcji klientów biznesowych producenta artykułów gospodarstwa domowego. Badanie cykliczne od 2011 r. Metoda - wywiady telefoniczne.

Badanie jakości obsługi w restauracji w Poznaniu. Badanie cykliczne od 2011 r. Metoda - Mystery Shopper.

Badanie polskiego rynku warzyw. Metoda - desk research.

Badanie satysfakcji z życia Polaków. Metoda - ankieta internetowa.

Badanie rynku e-commers produktów architektury ogrodowej. Metoda - ankieta internetowa, desk research.

Badanie rynku odżywek i suplementów dla sportowców. Metoda - ankieta internetowa, desk research.

Badanie polskiego rynku leków i suplementów diety. Metoda - desk research.

Badanie rynku okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. Wybór docelowych rynków i analiza 4 wybranych: Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Metoda - desk research.

Badanie rynku prasy do rzepaku (rynek polski, niemiecki, francuski, czeski, słowacki, norweski, finlandzki i szwedzki). Metoda: Desk research, zebranie i analiza ofert konkurencji. 

Badanie rynku dodatków do żywności (koncentratów owocowych i warzywnych) w Szwecji oraz Stanach Zjednoczonych. Metoda: desk research.

Badanie rynku pokojowych regulatorów temperatury na rynkach: Bułgarii, Holandii, Niemiec i Włoch. Metoda - desk research.

Badanie rynku usług prawników przedsiębiorstw. Metoda: Ankieta internetowa skierowana do prawników.

Badanie rynku samochodów ciężarowych i dostawczych. Metoda: desk research.



Serdecznie zapraszamy do współpracy i kontaktu.